Garage De Tandt B.V.B.A
Opel-dealer
Vente
10
Service
7,6
Expériences des clients

Vente
10
Entretien
9
Nom: Kareldamme, Date : 22 mars 2011
Expérience avec l'entretien: Goede afspraken, correcte prijzen, zeer vriendelijk! Steeds vervangwagens beschikbaar.
Expérience avec l'entretien: Goede afspraken, correcte prijzen, zeer vriendelijk! Steeds vervangwagens beschikbaar.

Entretien
7
Nom: Pieter_de_groote, Date : 9 mars 2011
Expérience avec l'entretien: Vriendelijk woord is ver te zoeken bij dienst na verkoop.
Expérience avec l'entretien: Vriendelijk woord is ver te zoeken bij dienst na verkoop.

Entretien
2
Nom: John. Callibri, Date : 22 décembre 2009
Expérience avec l'entretien: Op voorhand hadden wij de situatie aan de telefoon uit de doeken gedaan dat wij van dealer wilden veranderen omdat we niet tevreden waren van de huidige dealer. Dit was geen enkel probleem en mochten langs komen met de wagen dat (nu nog steeds) een servo probleem heeft.
Na een telefoontje naar de garage mochten we de wagen terug komen afhalen. Blijkbaar was het een bekend probleem met de software voor de aansturing van de servomoter. Groot was mijn verbazing echter toen mij de factuur gepresenteerd werd voor deze herstelling.
Bij navraag omtrent de aangerekende kosten aan Dhr. De Tandt kreeg ik botweg (onvriendelijk dus) te horen dat ik maar naar mijn eigen dealer moest gaan voor herstelling onder garantie. Met mijn wederwoord 'mag ik dan niet van dealer vearnderen als ik niet tevreden ben?' kreeg ik een antwoord in de trant van dat veranderen van dealer niet gratis kan. Huh?!? Van klantvriedelijkheid gesproken!
Expérience avec l'entretien: Op voorhand hadden wij de situatie aan de telefoon uit de doeken gedaan dat wij van dealer wilden veranderen omdat we niet tevreden waren van de huidige dealer. Dit was geen enkel probleem en mochten langs komen met de wagen dat (nu nog steeds) een servo probleem heeft.
Na een telefoontje naar de garage mochten we de wagen terug komen afhalen. Blijkbaar was het een bekend probleem met de software voor de aansturing van de servomoter. Groot was mijn verbazing echter toen mij de factuur gepresenteerd werd voor deze herstelling.
Bij navraag omtrent de aangerekende kosten aan Dhr. De Tandt kreeg ik botweg (onvriendelijk dus) te horen dat ik maar naar mijn eigen dealer moest gaan voor herstelling onder garantie. Met mijn wederwoord 'mag ik dan niet van dealer vearnderen als ik niet tevreden ben?' kreeg ik een antwoord in de trant van dat veranderen van dealer niet gratis kan. Huh?!? Van klantvriedelijkheid gesproken!

Vente
10
Entretien
10
Nom: Wouterdhaene1, Date : 20 mai 2009
Expérience avec l'entretien: Momenteel nog geen onderhoud uitgevoerd. Wel gratis na 2000 km mogen langsgaan voor controle van vitale onderdelen!
Expérience avec l'entretien: Momenteel nog geen onderhoud uitgevoerd. Wel gratis na 2000 km mogen langsgaan voor controle van vitale onderdelen!
ajouter ma voiture
Oudenaardsesteenweg 553
9420 Erpe-Mere
tel.: 053/62.23.60